19 Aralık 2014 Cuma

Abur Cuburlar:TOP 5

 Merhabalar! Bugün  benim abur cubur günüm.Birazdan oturup aldıklarımın  hepsini yiyeceğim.Ama önce favori abur cuburlarımı sizinle paylaşmak istedim.
1-) Antep fıstıklı çikolata! Bayıla bayıla yediğim  üzüle üzüle kilo aldığım abur cuburların başında. Yine de yemeyi bırakmıyorum.=D
2-) Vee biftekli soğanlı cheetos! Aslında sade Lays'i daha çok seviyorum ama aldığım yerde ondan kalmamıştı.Ben de başka markete gitmeye üşendim açıkçası.Yine de biftekli cheetos sevdiğim cipslerdendir.
3-) Tüpteki Çokokrem! Kendime meyve salatası yapıyorum,üzerine çokokrem döküp bayıla bayıla yiyiyorum.
4-) Coco Star'ı oldum olası sevmişimdir.Sürekli yerim ama hiç bıkmam.

5-)Rocco Portakallı Lolipop! Sonundaki sakıza bayılıyorum.
Evet işte benim favori abur cuburlar.Aslında bayılarak yediğim bir sürü abur cubur var ama bugün onları almaya param yetmedi:(
Neyse şimdi gidiyorum.Kendinize iyi bakın!

4 yorum:

  1. Antep fıstıklı çikolata benim de en sevdiğim abur cubur. Blogunuzu izlemeye aldım. Ben de bloguma beklerim.
    http://birguzellikhikayesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o kiloya sebep olan ama harika lezzete sahip olan güzeli kim sevmez ki!:)
      Hemen ziyarete geliyorum:)

      Sil
  2. tüp çokokrem çocukluğumdan beri favorim.cheetos çıtırcık'ıda tavsiye ederim canım :) canım çekti hepsinden yaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyeceği:)Ortak zevklerimiz varmış.Ay canım benim düşüncesizliğim aklıma gelmedi canının çekeceği:)

      Sil

Yorumlar herkese açıktır-anonimler dahil!-Yani fikrini belirtmeyi unutma!Sana en kısa zamanda döneceğim:)

Tasarım:Sawako Kuronuma