16 Aralık 2014 Salı

Merhaba!Tanışalım Mı Önce

Merhaba öncelikle  Ivır Zıvırcı ben.İnsanlar genelde böyle der ya da:Sakarella,Ivırella,(Çikolata markası gibi lakaplarım varmış valla) Profesör,Halaybaşı,Obur.Ruh hali sürekli değişen,dağınık,okumayı seven,heves edip yazmaya başlayan,ikizler burcu,gezmeyi seven,komedi filmlerinde ağlayabilen,sakar mı sakar bir insan evladı.

Bazı insanların ıvır zıvır dediği şeylerle ilgileniyorum:Kitap okuyorum,yazıyorum,biriktiriyorum.
Bu blog da bu yüzden var.Benim gibi ıvır zıvırları seven insanlarla ıvır zıvırlarımı paylaşacağım.
Her zamanki gibi her telden çalacağım.
Burası  benim güncem...
Ve burada olduğum için mutluyum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerin benim için çok değerli,belirttiğin için teşekkürler!Sana en kısa zamanda döneceğim:)

Tasarım:Sawako Kuronuma