2 Ocak 2015 Cuma

3 Soru Mimi

                              Merhabalar!Hazır tatil, fırsattan istifade sürekli yeni yazı yüklüyorum.(Bu,haftaya bu kadar aktif olamayacağım için "bol bol yeni yazı yayınlayım da yokluğum fark edilmesin çabası belki de:)
Bugün yine karşınızda bir mim yazısı!Seviyorum mim yanıtlamayı ve okumayı.Uzatmadan en iyisi sorulara geçeyim ben.
1-)Neden blog adın"Benim Ivır Zıvırlar"?
Bunu tanışma yazısında da cevaplamıştım aslında.Her telden çalıyorum,her türlü "ıvır zıvır"la ilgileniyorum.
Adı başka bir şey olacaktı aslında da aklımdaki isimleri benden önce alan blogger arkadaşlar olmuş.Bir sebebi de bu:)
2-)Hayat felsefeni belirleyen söz nedir?
Bir sürüler.
"Bindik bi' alamete gidiyoz kıyamete."
"Gül geç!"
"Ne olursa olsun hayat yaşamaya değerdir."
"Yarın da var!"
3-)Seninle ilgili üçü doğru dört şey?
-Uyumayı çok severim.
- Brokoli,lahana,pırasa.Bayılırım :P
-Şu anda karnım çok aç!
-Rahatıma düşkünümdür.
Evet,bu mimi daha yapmamış olan tanıdık tanımadık herkesi mimliyorum!(Tek tek yazmaya üşendim:)
Ha bu arada,hayırlı kandiller efendim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerin benim için çok değerli,belirttiğin için teşekkürler!Sana en kısa zamanda döneceğim:)

Tasarım:Sawako Kuronuma