4 Ocak 2015 Pazar

Çocukluk HatırasıI: Sihirli Dadı

Bu filmi ben dört yaşındayken annemle sinemada izlemiştik ve ben çok sevmiştim.Dün akşam kanalları gezerken bir baktım Sihirli Dadı televizyonda!Tabiki oturup izlemeye başladım.İzlerken yanımdakilere de "İzle çocuğum izle.Hey gidi günler! Benim çocukluğumda vardı bu,güzel filmdir."demeyi ihmal etmedim:)
Efendim filmin konusu kısaca: Yukarıda gördüğünüz 7 küçük haylaz(resimde 6 taneler çaktırmayın Sebastian yine ortadan kaybolmuş:P) hiç söz dinlemiyorlar ve babalarının bu zamana kadar onlara bakması için tuttuğu tam 17 dadıdan kurtulmayı başarmışlar.
Sonunda eve ilk resimdeki çirkin mi çirkin dadı geliyor.Tabi çocuklar ondan da kurtulmak için çabalıyor ama nafile!Kadın bastonunu yere vurdu mu,felaket üstüne felaket, çocukların işleri hep ters gidiyor.Yine de direniyorlar.İşe yaramayınca bir süre sonra hepsi süt dökmüş kedi gibi olmasa da uslanıyorlar.(Böyle dedim diye haylazlık yapılmıyor sanmayın. O leydi teyzeyle üvey anneye yapıyorlar yapacaklarını)
Ben dün sevindirik bir şekilde izledim.İlk izlediğimde sevmiştim.İzlemenizi öneririm.
Ben ilk izlediğimde Simon'ı çok sevmiştim.Gerçek adını bilmesem de en sevdiğim oyuncu olmuştu kendisi.Sonra dün bir öğrendim ki o benim büyüyünce de çok sevdiğim Thomas Brodie-Sangster'mış.
Yani büyüyünce bu çocuk oldu kendisi.Labirent:Ölümcül Kaçısta'da(The Maze Runner) en sevdiğim karakter Newt'e hayat veriyor kendisi.Gerçi Newt'ten acı ayrıldık ama....
Yalnız nereden girdik nereye geldik.Ben en iyisi gideyim yoksa onu da anlatmaya başlayıp gidemeyeceğim.
Esen kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar herkese açıktır-anonimler dahil!-Yani fikrini belirtmeyi unutma!Sana en kısa zamanda döneceğim:)

Tasarım:Sawako Kuronuma