12 Ocak 2015 Pazartesi

Mimik Mimi

Bu mimi  Hayal Perest'in blogunda gördüm ve yapmaya karar verdim.
Resimdeki on beş  ifadeden beşini seçip hangi durumda beni yansıttıklarını yazmam gerekiyor.
Evet,başlayalım.
4.Matematik öğretmenimin okula gelmediğini öğrendiğimde ben
14.Gün boyu korku hikayeleri dinleyip gece uyumaya çalışırken ben
7.Sabah saatimin alarmı öttüğünde ben
5.Servisteki çömezlerin arasındayken ben.Son sınıf havası(Olsun o kadar bunca sene son sınıfları çekmişiz:)
9.Sınav haftasını atlattığımda ben.Aynı "Oh be!Bitti çok şükür."modunda oluyorum:)
Umarım beğenmişsinizdir.
Yapmak isterlerse mimlediğim şahıslar:
Ve elbette isteyen herkes.

10 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim bu ilginç mim için .)
    En kısa zamanda yapıyorum.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Mim için çok teşekkür ederim! En kısa zamanda yapacağım.

    YanıtlaSil
  3. Okurken gülümseten, çok keyifli bir mim olmuş. Ben de takipçinim bundan sonra canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım.Benim de keyifle yaptığım bir mimdi.:)

      Sil
  4. Bende sizi takibe aldim,sayfanizdaki detaylar sizi yansitiyor tebrikler :) Bu arada miminize cok güldüm,gayet yerindeydi :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Beğenmenize çok sevindim:)

      Sil
  5. Sabah sabah iyi geldin bana tatlim :) Sevgiler ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim canım.Benim de eğlenerek yaptığım bir mimdi:)

      Sil

Yorumlar herkese açıktır-anonimler dahil!-Yani fikrini belirtmeyi unutma!Sana en kısa zamanda döneceğim:)

Tasarım:Sawako Kuronuma