10 Ocak 2015 Cumartesi

Nedir Şu Wattpad?

Merhabalar efendim,bugün benim çok sevdiğim bir siteden bahsedeceğim size;wattpad'ten.Nedir şu wattpad?
'Dünyaca ünlü hikaye paylaşım ve keşfetme platformu.'
Hikayeler okuyabiliyor,yorumlayabiliyor,oy verebiliyor ve hatta yazabiliyorsunuz.
Üye bulunan hiçbir yazar  gerçek yazarlar değil;sizin benim gibi kullanıcılar.Fakat  milyonlarca normalde okuduğum bir kitaba(adını vermek istemiyorum) bin basabilecek kitaplar var.
Wattpad çoğu e-kitap sitesinin(gerçi pek e-kitap sitesi sayılmaz ama) aksine ücretsiz.Sanırım en önemli özelliklerinden birisi  de bu.
Üye olmadan wattpad'de hikaye okuyabilirsiniz.(Bölüm geçişlerinde daha fazlası için üye olmanız
istenecektir.Üye olmak istemiyorsanız,sekmeyi kapatıp okumak istediğiniz bölümü içindekiler tablosundan seçerek okumaya devam edebilirsiniz.)Fakat hikaye yayınlayabilmek için üye olmanız gerekiyor.
Wattpad'te de takip-takipçi sistemi var.Takip ettiklerinizin neler yaptığını hangi kitapları okumaya başladıklarını görebiliyorsunuz.Takip etmeseniz bile her kullanıcıya mesaj atmanız mümkün.
Siteyle ilgili yaşadığınız sorunlar için de Wattpad elçilerine (ambassadorlar) danışabilirsiniz.(Ambassador olan kullanıcıların profil resminde elçi olduğunu belirten küçük bir simge vardır.)Wattpad hakkında fazla bilgiye sahip olduğunuzda da elçilik için başvuruda bulunabilirsiniz.
Ayrıca yazarları teşvik etmek için her sene okuyucu oylarıyla'The Wattys"(yaz ve kış olarak) hikayeleri seçilmekte.
Benim çok severek aktif kullandığım bir sitedir kendisi.Üye olmanızı öneririm.Sizin de bağımlısı olacağınız bir site olabilir :)(İleride severek okuduğum wattpad hikayelerini sizlerle paylaşmayı düşünüyorum.Ne dersiniz?)
Unutmadan,  beni wattpad'te takip etmek isterseniz: sizi buraya alalım
Kendinize iyi bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar herkese açıktır-anonimler dahil!-Yani fikrini belirtmeyi unutma!Sana en kısa zamanda döneceğim:)

Tasarım:Sawako Kuronuma