19 Mart 2015 Perşembe

Ivır Kitap Fuarında

Merhabalar!Uzun bir aradan sonra şeker bir fuar sonu yazısıyla karşınızdayım.
Gerçekten rüzgar gibi geçti diyebilirim.Bunun sebebi hem eğlenceli ve çabucak ama tadının damakta kalmış olması hem de okulla beraber gittiğim için "Tamam geldik işte.Hadi şimdi gidiyoruz." tarzında "Bu yıl gerçekten aheste aheste gezeceğim,sabahtan akşama kadar buradayım.Doya doya tüm kitapların kokusunu içime çekeceğim." isteğimin -bunu neden istiyorum hiçbir fikrim yok- bu sene de gerçekleşmemiş olması.Seneye inşallah :)

Genel olarak güzel geçti.Bayılıyorum bu atmosfere.Ellerinde poşetleriyle kitapları inceleyen insanlar ve oradan oraya koşuşturan görevliler.-Ölmeden önce kesinlikle bir kitap fuarında çalışmalıyım-
Çok olmasalar da aldığım birkaç kitabım var onları sizlerle paylaşmak istedim(Aslında bu yazıyı yazmak için erken davranıyor olabilirim çünkü fuar daha bitmedi.Bu hafta sonu tekrar gitme gibi bir ihtimalim olabilir.- Büyük ihtimalle gidemem de,işte istiyor yani insan-Neyse olur da gider ve fazla şey alırsam zaten yine koşa koşa gelip önce size gösteririm ;)
Evet alınanlar bu kadarcık.Ah tabii şu iğrene iğrene ama mecburiyetten aldığım şu 'Başarı için almanız gereken cici(!) şeyler' falan var.Ama tabii ki de es geçiyorum onları.
Locke Lamora'nın Yalanları -Scott Lynch :Yaklaşık üç aydır o kadar çok blogda gördüm ki bu kitabı,hep beğenilenler arasındaydı, merakından ölüyordum.Sonunda benim oldu hehe
Süper Zeki Bir Kadının Über Salak Hikayesi - Arzum Uzun :Genç Kız Edebiyatı okumayı seviyorum.-Büyük ihtimalle  genç kız olduğum için.Aferin, on puan bana- Şu duygusal ilişkilerde dikiş tutturamayan eğlenceli kadın öyküleri de komik yani.Gerçi bence evlilik daha zor yalnızlıktan,birlikteliği devam ettirmeye uğraşırken bir de nelerle uğraşıyorsun:yemek,ütü,bulaşık,görümce,kaynana..Ooo yani. Ay ne diyorum ben.Konu dağıldı yine ama oluyor mu böyle sevgili okuyucu...:)
Ateşböceğinin Şarkısı -Kristin Hannah : Fazla söze gerek yok bence.Kate'den sonra Tully ve diğerleri ne alemde meraktayım.Ve eminim bitirdikten sonra sadece ilk kitabın değil,serinin yeri kalbimde ayrı olacak.
Postacı Kapıyı Çalmayacak -Ava Dellaira :Ne zamandır almayı düşünüyordum ben bunu?Çook uzun bir süredir beklenen ancak her alışverişte unutulup yerine başkalarını koyduğum bir kitap.Kısmet fuaraymış.
Popom Olmadan Asla -Şişman Kız  : Dizüstü Edebiyatı'nı da seviyorum (Ben de her şeyi seviyorum he) İnanmayacaksınız ama aldığım gün bitti.Ah söylemeden geçemeyeceğim,güzel bitti.
Eşleşme -Ally Condie : Merak ettiğim serilerdenddi bu da.İlk kitabı alabildim sonunda.  Çalışan şeker ablanın tüm çabalarına, "Bak hatta senin için daha fazla indirim yapıyorum.Gel al tüm seriyi." sözlerine rağmen sadece bunu aldım -girsin alkışlar-Şimdi olur sevemem falan.Valla üzülürüm paramın gittiğine.
Ay arada kitap atlamışım.
Bir Jinekoloğun Gözünden Bacak Arasından Türkiye -Dr. Feraye Çokgürses: İlgi çeken isim,ilgi çeken arka kapak,herkesin merak ettiği konular... Tabii ki de alındı.Annemle beraber okuyacağız sırayla.Bitirsin -ve benim elimdekiler bitsin-hemen okuyacağım.Hatta yorumunu bile girmeyi düşünüyorum,bakalım.
Ve bunlarda okunmayı bekleyen tüm kitaplarım. 
Normalde aldığımı okur sonra gider yenisini alırım -fuar ve indirim zamanları hariç- ama bu sefer biriktiler.
Şimdi gidiyorum.Tekrar görüşünceye kadar mutlu kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar herkese açıktır-anonimler dahil!-Yani fikrini belirtmeyi unutma!Sana en kısa zamanda döneceğim:)

Tasarım:Sawako Kuronuma