26 Nisan 2015 Pazar

Tanıdık Geldi Mi Size?

Merhaba sevgili yoldaşlarım!Bir pazar günü yine birlikteyiz.(Ay,iyice radyo programına bağladım)
Neyse efendim! Resmi gördünüz mü?Tanıdık geldi mi size?
Bugün şehir dışında oturan teyzemler geldi bize.Küçük kuzenim de elinde bu kitaplarla...
Meğer bizim küçük bıdık okumayı öğreniyormuş,gelirken kitapçıya uğramışlar.Annesi görmüş Cin Ali'yi  duygulanmış,demiş "Benim çocukluğumun kitapları." Bıdık Hanım da tutturmuş "Bu kitapları alın,bunları okuyacağım ben!" diye.
Almışlar,koşarak geldi bana gösterdi.Görünce ben de pek duygulandım.Benim de ilk okuma dönemim Cin Ali'yle geçti sonuçta.
Sonra dedim bir açayım bakayım Cin Ali'ye ne olmuş?Araştırayım internetten.
Sitesi varmış artık!(Siz de şuradan ziyaret edebilirsiniz) Bir de Cin Ali Vakfı'nı kuruyorlarmış ama yapım aşamasında olduğu için onunla ilgili pek bir şey öğrenemedim.
En çok hoşuma giden şey serinin hiç bir değişikliğe uğramadan tekrar satışa sunulmuş olması oldu.Öyle ki resimler bile aynı çizim,renklendirme yapmamışlar.
Cin Ali'li eşyalar çıkmış bir de(Yastıklar,çantalar,tişörtler...)
Çocukların odaları da Cin Ali ile süslü oluyormuş.Bizim zamanımızda nerede?!Valla benim odamdaki tek Cin Ali eşyası vakti zamanında çizip duvara asmış olduğum "Cin Ali ve Arkadaşları"resmiydi :D
"Benim zamanımda"falan diye başlayınca cümleye pek bir yaşlıymışım gibi oldu :D Ama bildiğim kadarıyla Cin Ali son birkaç yılda bu kadar gelişti.
Ya işte böylesevgili yoldaşlarım bizim aile de kaç kuşak Cin Ali ile büyüdü,büyümeye devam etmekte :)
Var mı aramızda Cin Ali ile büyümüş olanlar başka? Elleri görelim lütfen :)

4 yorum:

  1. Merhaba iadei ziyarete geldim :)

    YanıtlaSil
  2. Aaayyy cin Aliiiii birinci sinifta saman kagidina basilmis bir kitap ve cizgiden at, cizgiden Ali vardi icinde top oynardi falan aman yaaa daldim gittim valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Berika'cığım.Bir de arkadaşları vardı.Suna falan.Ben de görünce çocukluğuma döndüm,sizinle paylaşmak istedim:)

      Sil

Fikirlerin benim için çok değerli,belirttiğin için teşekkürler!Sana en kısa zamanda döneceğim:)

Tasarım:Sawako Kuronuma