14 Mayıs 2015 Perşembe

En Sevilesi Tag

Beni mimleyen sevgili  SevimliKitap'a teşekkürü bir borç biliyor,hemen soruları cevaplamaya başlıyorum.
1-)En sevdiğiniz şarkı klibi:Şimdi ruhu tutarsız bir insanım.Sürekli değişiyor bu sorunun cevabı ama bu aralar bu:




2-)En sevdiğiniz şarkı ve bu şarkıdan çok beğendiğiniz bir söz:MaNga-We Could Be the Same
"And I feel the world is stage,I don't think drama will stop."(Ve dünyanın bir sahne olduğunu hissediyorum,dramın sona ereceğini düşünmüyorum)
3-)En sevdiğin dizi:Şimdi,nasıl desem bilemiyorum ama sanırım ben dizi izleme özürlü biriyim.Yani bir bölüm bile izlerken 30 dakika sonra falan bağlantı kopuyor bende.O yüzden bu soruyu pas geçeceğim.
4-)Dizi soundtrack'lerini dinler misin?En sevdiğin dizinin hangi soundtrack'i: Dediğim gibi öyle takip ettiğim bir dizi yok,rastgele izliyorum onda da 30, dakikadan sonra bağlantı kopuyor:D Cevap veriyorum:Hayır dinlemem.
5-)En sevdiğin dizi karakteri: Ben cevaplayamayım diye özenle seçmişler herhalde bu soruları:D
Sıradaki lütfen.
6-)En sevdiğin film türü ve bu türdeki sevdiğin film: Ah,sinema aşkıyla yanıp tutuşan biri olarak tam adamına sordun,diyorum:)Her türü severim ama hakkıyla yapılmış komedi filmlerini daha bir başka severim.
Sevdiğim,tekrar tekrar izlediğim bir sürü film var fakat bu türde bir film söylemem gerekiyorsa hımm,bu aralar PK sanırım.İzleyin tavsiye ederim(Aamir Khan ve Rajkumar Hirani'yi zaten 3 Aptal'dan biliyorsunuzdur.Yönetmen aynı,Hirani Bey.Adamın tüm filmleri bir başka güzel ve hasılatlı oluyor zaten:)
7-)En sevdiğin renk ve bu rengi sevme nedenin:Her rengi severim nedeni de ruhu çok renkli bir insanım ben:P Ama turuncunun yeri ayrıdır.
8-)En sevdiğin kitap kapağın: Kitap Hırsızı.Ama bu orijinal baskınınki.Film için olan değil.Böyle Azrail'imsi bir şey bekliyor ya kenarda çok ilginç gelmişti bana ilk gördüğüm de.Aranızda"Manyak mısın kızım?"diyenler var gibi geliyor.N'apalım canım.Her zaman gelmiyoruz böyle konusu,kapağı farklı kitaplara:)
9-)En sevdiğin veya havalı bulduğun kitap ismi: Havalı bulduğum bir seri ismi vereyim,Centilmen Piç.Şimdi centilmen misin yoksa şey mi?Çelişki.
10-)En sevdiğin kitap türü ve bu türe örnek bir kitap: Bilim-kurgu,distopik,fantastik tarzı şeyler.Açlık Oyunları.Direkt aklıma o geldi:)
11-)En sevdiğin kitap karakteri: Ronald Weasley.Kızıllara ve Weasley'lere zaafım var.
12-)En sevdiğin mevsim ve tam bu mevsimlik diyebileceğin bir kitap: Kışı ve yazı bir başka severim ama ilkbahar diyeceğim.Doğum günüm var,hediyeler alıyorum sonuçta:P
Tam bu mevsimlik diyebileceğim bir kitap yok çünkü kitapları mevsimlere göre sınıflandırmam.

Yapmayan herkesi mimliyorum çünkü ben birini mimleyince genelde daha önceden yapmış oluyor :P Pek bahtsız bir insanım.Yaparsanız-ki yapın-alta link atın da okuyalım. Bayılıyorum mim okumaya.




4 yorum:

  1. birbirimizi daha iyi tanımamıza yardım ettiği için ben de mim okumaya bayılıyoruum :) dizi izlemeyi seviyorum ama dizi izlemek istemeyenleride gayet iyi anlıyorum bir yandan çünkü diziler gereksz uzun olup konu belli bi yerden sonra sıkıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında gerçekten izlemek istiyorum,muhabbet mutlaka dönüp dolaşıp dizilere geliyor ve ben çok konu dışı kalıyorum arkadaş ortamında,uzaydan gelmiş gibi:D Kendime hedefler bile koydum en azından şunun bir sezonunu izleyeyim de fikrim olsun diye ama yok beceremedim.
      Evet,özellikle Türk dizi camiasında birbirine benzeyen aşırı dizi var.(bkz:kavuşamayan aşıklar:D)"Ben ileride ne olacağını zaten biliyorum"deyip izleyesi de gelmiyor pek insanın

      Sil
  2. Hahaha artık öğrendim birdaha tag yaparsam sırf senin için dizilerle ilgili soru sormicam.kitap kurdu sözü ;) evet bende burdan söylüyorum herkes bu tag'i yapsinda okuyalım millet ne cevaplar verecek diye çok merak ederim ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :DÇok naziksin.Pek olmadı benimki gerçi 3 soru direkt pas zaten:(
      Ben de çok merak ediyorum.Sen ve ben iki Meraklı:)

      Sil

Yorumlar herkese açıktır-anonimler dahil!-Yani fikrini belirtmeyi unutma!Sana en kısa zamanda döneceğim:)

Tasarım:Sawako Kuronuma