22 Mayıs 2015 Cuma

İşin Hakkını Veren Çocuklar


Son zamanlarda sizce de çok fazla müzik grubu türemedi mi ülkemizde?
Ben bayağı yeni grupların katıldığını düşünüyorum müzik camiasına.Bu elbette ki çok güzel bir şey çünkü hepsi yaptıkları işin hakkını veriyor ve çoğu 'popüler'şarkıcıdan daha fazla ilgi görmeyi hak ediyor.
Bugün sizlerle  'müzik camiasının yeni kuşakları'ndan benim bayılarak dinlediklerimden bazılarını paylaşacağım.-ki zaten sizin çoğusunu tanıdığınızı düşünüyorum,tanımayan yoldaş taneciğim varsa da geç kalmasın öğrensin:)-
Bu arada bazılarını 'Çok fazla tanınmadığı dönemler'de dinlemeye başladığım için kendimi pek bir şanslı sayıp gururlanıyorum."Ay,siz el kadardınız ben sizi bilirdim.120 tane falan takipçiniz vardı youtube'da o zamanlar.Nerdee bu 20.000'ler falan?"modundayım:D


1-)SON FECİ BİSİKLET
2011 yılında Arda Kemirgent(vokal,gitar ve Can Sürmen(davul)tarafından Ankara'da kurulan bu grubu geç tanıdığım için kendimi biraz pişman hissetmiyorum.Doğru okudunuz hissetmiyorum.Çünkü e,hiç keşfetmemiş de olabilirdim yani,değil mi ama?Tanıdım ,geç oldu ama güç olmadı sonuçta:)
Bu çocukların şarkı isimleri pek bir acayip.
 Bikinisinde Astronomi'ymiş yok efendim Uzaydan Geldiğine Göre Yorgun Olmalısın'mış hep bir uzay merakı.Fırlatın bizi Venüs'e havaları.
Böyle havalar falan dediğime bakmayın pek bir mütevazi tipleri var.Gerçi 10 gün aynı çorabı giyiyormuş tipleri de var da kurcalamayın oraları pek.
Hoş felsefeleri ve kendine özgü bir tarzları var.Dinlemenizi öneririm.Hatta şimdi bir tane önereyim.
Aslında Bikinisinde Astronomi'yi de pek severim ama Bu Kız'da farklı bir hoşluk var sanki:)
Yalnız o Minnie the Moocher benzerliğini söylemeden geçemeyeceğim

2-)YÜZYÜZEYKEN KONUŞURUZ
"Yüzyüzeyken konuşur muyuz?"parolasıyla yola çıkıp yüz yüze konuşulacak şeyleri müziğe döken bu sevimli grup da Mayıs 2011 yılında Kaan Boşnak ve Engin Sevik tarafından kurulmuş.
Diğerlerine göre birazcık daha tanınmış bir grup ve ben de çok eski bir dinleyicisiyim.-Evet evet,alkışa gerek yok-
Bildiğim kadarıyla şarkıları yazan kişi ağırlıklı olarak Kaan.
Bu arada söylemeden geçemeyeceğim o Kaan da bir Passenger tipi var.
Pek bir benzetiyorum ikisini.
İkisinde de romantik bir tip ve helyum gazı yutmuş gibi bir ses var.Şimdi helyum melyum diyorum diye yanlış anlamayın kötü ya da çirkin olduğunu kastetmiyorum.Demek istediğim enteresan ve hoş sesleri var ikisinin de.
Ben ikisini de seviyorum,belirteyim;)
Maalesef bu şeker grup artık şarkı yayınlamıyorlar.Sanırım ekonomik bir sebepti.
Umarım en kısa dönemde geri dönerler ama tabii ki kendi kararları,saygılıyız.Ama tabii yine de sorarlarsa,dönsünler.Pek hoş olur:)
Ekran aracılığıyla da olsa bu grupla yüzyüze tanışmanızı öneririm:)
Hatta onu da şimdi önereyim:)
Pek sevilen ve benim de bayıldığım ilgin şarkı "Ateş Edecek Misin?"in yeri bende hep ayrı olacak.

Efendim,aslında tüm hoş grupları size burada anlatacaktım ama baktım yine çenem düşmüş ve yazı bayağı uzun olmuş,dedim böleyim.
Tabii isterseniz.Konuşuruz onlar hakkında da:)
Bugün de bize ayrılan sürenin sonuna geldik-yine TV programına bağladım-
Tekrar görüşünceye dek kendinize iyi bakın mümkünse kara sevdaya düşüp şarkılar yapmayacak vaziyette olun:)
Çünkü o acıtır.




14 yorum:

  1. Merhabalar iadei ziyarete geldim.çok hoş bir blogun var.Başarılar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:)Beğenmene çok sevindim

      Sil
  2. İkisi de benim tarzım değil yani değilmiş gibi geldi:) Ama yeni müzik gruplarına, yeni şarkılara açık olman ve tanıtman bence çok güzel ve büyük incelik.

    YanıtlaSil
  3. Gerçektende süper ötesi garip grup isimleri var buda onların bence yenilik arayan benim için çok mikemmelinden bir artı bu arada gerçektende çok değişik özellikle ikinci gruptakilerin naif sesi var:) sanki 90lardayim gibi konusdum :D asdfhjk

    YanıtlaSil
  4. Yüzyüzeyken Konuşuruz'u çok severim :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba blogunu takibe aldım cok hos :) bende bloğuma bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim.Hemen geliyorum:)

      Sil
  6. Merhaba blogunu keşif etkinliğinde gördüm ve takibe aldım :) Benimde bir kozmetik blogum var bekliyorum senide :) Keşif etkinliğimede katılmayı unutma sakın ;)

    www.beautybygizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,hemen katılıyorum etkinliğine:)

      Sil
  7. Yeni grupları hiç bilmiyorum desem :) Ben sanırım 10 sene öncesinde kaldım :) Paylaşımlar için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10 sene öncesinde de bayağı hoş gruplar vardı ama:)
      Benim de amacım sevdiğim,beğendiğim grupları yoldaşlarımla tanıştırmak:)

      Sil

Yorumlar herkese açıktır-anonimler dahil!-Yani fikrini belirtmeyi unutma!Sana en kısa zamanda döneceğim:)

Tasarım:Sawako Kuronuma