31 Mayıs 2015 Pazar

İtiraf Ediyorum

(Bu çocuk ağlıyor mu,n'apıyor?Utanmış gibi geldi bana, ağlıyorsa da utanmış gibi düşünün lütfen:)


Efendim;geçen gün itiraf.com'da dolaşırken aklıma geldi,ben de itirafta bulunayım kirli çamaşırlarımı ortaya dökeyim dedim.Ama başkalarıyla değil,kendi biricik yoldaş taneciklerimle paylaşayım dedim-Öğrenmesin başkaları,vallaha utanırım-Gerçi şimdi de buraya uğrayınca görebilecekler ama olsun,yabancı yerde yayınlanmayacak en azından :D
Ben çocukken çok saftım.Ha televizyondakileri gerçekte vardır falan sanmadım ama...Keşke onu öyle sansaymışım demişliğim var.Sonuçta onu herkes gerçek sanıyordu,dalga geçilmeyecek bir istisna o:D
Neyse efendim işte benim saftirik çocukluk dönemime dayanan itiraflarım.
Tuzlu suda tuz bulunduğu gibi tatlı suda da yoğun miktarda şeker var sanırdım. Hatta zamanında anneme çok yalvarmıştım"N'olur tatlı suya yüzmeye gidelim."diye.Yüzerken bol bol şeker yiyebilirim böylece diye düşünüyordum.
Bebeklerin anne karnında kendilerine özel bir şehre sahip olduklarını düşünürdüm.Hani böyle evli,parklı,arabalı falan... Evet bu çok saçma farkındayım ama anısı var bende!Beni küçükken böyle düşünmeye teşvik etmişler!
Şimdi biz bir gün annemle parka gidecekmişiz,o sırada bizim hamile olan bir komşumuz gelip"A,dur ben de sizinle geleyim.Hem benim kızımda oynasın parkta."demişti.
Ama küçücük çocuğa gelip sen karnındaki çocuk için "Ben de geleyim,benim çocuk da oynasın."dersen o çocuk ne düşünür,sen hiç düşündün mü Burcu teyze?Büyüyünce o çocuğun öğrendiği gerçeklerle nasıl sarsılacağını hiç düşündün mü?Düşünmeliydin işte.
O çocuk çünkü bebeğinin senin vücuduna bağlı olduğunu akıl edemedi,orada inşa edili bir şehir var sandı ve gerçekleri öğrenince kelimenin tam anlamıyla:YIKILDI
Yemin ediyorum,çocukluğumu harcadılar bu lafla.Evet,görüyorsunuz çok dertliyim bu konuda,daha fazla konuşmayalım lütfen:(
Bebeğin anne karnından bir insan şekli çizilip onun kesilmesiyle çıktıklarını sanıyordum  Öğrendim ki...Öyle değilmiş
Anne karnındaki kordonun bebeği annenin beline bağlayıp taşımayı kolaylaştırdığını düşünürdüm Benim bu takıntım neymiş yahu?Jinekolog mu olmak istiyordum acaba o zamanlar?
"Kelin merhemi olsa kendi başına sürermiş"sözünden yola çıkarak kellerin,annelerinin onlar küçükken merhem almaya paraları yetmediği için saçsız kalmak zorunda kaldıklarını düşünürdüm Bunu anneme söylediğim de "Allah iyiliğini versin"deyip gülmüştü,ama ben bir Kinder Süt Dilimi beklerdim açıkçası."Ah benim masum kuzum,biraz atıştırmalık?"falan
Sizin var mıydı peki,yoruma itirafta bulunun lütfen:)
Yaa ,işte böyle benim itiraflar.Aralarında fazla enteresan olanlar var farkındayım.Zengin hayal gücü diyelim efendim.Zengin hayal gücü:)





4 yorum:

  1. Keşke herkesin gizledikleri sonra itiraf ettikleri de bu kadar zararsız ve eğlenceli olsa :) Ben çocukken hiç böyle şeyler düşünmemişim ya onu fark ettim ve üzüldüm. Büyümüş de küçülmüş müydüm nedir... Her zamanki gibi çok keyifliydi okumak :))) Ayrıca çocuk bana gülüyor gibi geldi. Muzip muzip gülüyor :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke...
      Çok teşekkür ederim canım:)Evet gülüyor da olabilir,çok şeker bir tipi var yalnız.Böyle hafif yaramazmış gibi:)

      Sil
  2. Ne guzel itiraflar onlar yaa :Ddd ben cocukluguma dair hiçbirşey hatırlamıyorum ;((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:)Bende de var bazı kopukluklar:)

      Sil

Yorumlar herkese açıktır-anonimler dahil!-Yani fikrini belirtmeyi unutma!Sana en kısa zamanda döneceğim:)

Tasarım:Sawako Kuronuma