6 Mayıs 2015 Çarşamba

Kocan Kadar Konuş

Arkadaşımla geçen hafta stres atmak amacıyla gidip izlediğimiz bu filmi yeni yorumlayabiliyorum kusura bakmayın :(
Evet,kısaca ne anlattığına bakacak olursak:
30'unda olan Efsun'un kitaplarla iç içen geçen gayet mutlu olduğu bir hayatı vardır.Yani
 30'undaki bir kadın olarak her gün maruz kaldığı "Evde kaldın evde." "Kız kurusu olarak kalacaksın başımıza." "60'ında kedileriyle birlikte yalnız yaşayan bir kadın olacaksın.Arkandan ağlayanın olmayacak be yavrum!"laflarını saymazsak.
Ama yine de o lafları pek umursamaz..
Sonunda yirmisindeki kuzenin de evlendiğini görünce canına tak eder ve koca arama girişimlerine başlar.
Tam o sırada kızımızın lise aşkı Sinan çıkagelir.

Efsun bir gün hatıraları karıştırırken tesadüfen Sinan'ın da bir zamanlar ona aşık olduğunu öğrenir.
Kızımızın bilmediği şey Sinan'ın aşkının tazeliğini ilk günkü gibi koruduğudur.
Fakat Sinan'ın da bilmediği bir şey vardır ki Efsun artık eski hayal dünyasında yaşayan diğerlerinden farklı olan 'o' kız değil  kendine koca adayı arayan 'bu' kızdır.
Gelelim benim görüşlerime:
Pek bir popüler olmasına rağmen çok ilgi çekici bulmadığım için okumamıştım Kocan Kadar Konuş'u.
Yani stres atmak istediğim bir günde sinemaya uğramış,eğlenmeye ihtiyacım olduğu için de bu filme girmiştim.Ve konuyla ilgili bilgim tamamen sıfırdı.
Şimdi öyküyü bilmem ama-"Kitabı filmine göre yargılama!"filmde gördüğüm bir şeydi.Efsun'un posteri vardı böyle :D-
film hakkında anlatılanlar bana fazla abartılı geldi.
Çirkin değildi fakat diğer romantik komedilerden ayrılan pek fazla özelliği de yoktu.
Tam da koca aramaya başladığı sırada lise aşkının ortaya çıkması ve hala birbirlerine aşık olmaları bana çok klasik geldi.
Filmle ilgili hayran olduğum tek şey Efsun'un odasıydı sanırım.Hayalimdeki odaydı resmen!Tavana uzanan kitaplık,kitaplarla ilgili harika sözlerin olduğu posterler falan...Arkadaşımla birlikte Efsun'un odasındaki sahneleri izledikçe "Kişki binim olsa!" moduna girdik :D
Yer yer güldüğüm fakat pek beğenmediğim bir filmdi.


4 yorum:

  1. Kişki binim olsa hahaha... Çağlar Çorumlu hayatımıza neşe kattı yine sağ olsun. Kitaba dair fikrim yok ama sinemaya gittiğimde bu filmi es geçeceğim onu anladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Aslında kötü değildi.Diğerlerinden ayrılan pek fazla özelliği yoktu o kadar:)

      Sil
  2. Bende okadar merak ediyordum.Neyse başka filmlere daha çabuk sıra gelecek bu sayede :) yardımın için sağol :D

    YanıtlaSil

Fikirlerin benim için çok değerli,belirttiğin için teşekkürler!Sana en kısa zamanda döneceğim:)

Tasarım:Sawako Kuronuma