12 Mayıs 2015 Salı

Niyazi Gül:Dörtnala

Atlara ve kürklere düşkün olan sosyete Sultan Şahmerdan ile atlara düşkün Rıza Kabakoz bir at yarışı için iddiaya girerler.İkisi de iddiayı kazanmak istemektedir ve bu uğurda her şeyi yapmaya hazırdırlar.
İkisi de tesadüfen filmin ana karakteri hayvansever-veteriner olmuş,sevsin bir zahmet-,kendi halinde üniversitede ders veren,deneyler yapıp mütevazı bir hayat yaşayan profesörcüğümüz Niyazi Gül'ün yeni,doğal bir ilaç üzerinde çalıştığını öğrenirler.İlacı elde etmek için Sultan hanım kadınlık cazibesini,Rıza bey de mafya bağlantılarını kullanmakta kararlıdır.
Şimdi...Gelelim Kültür Kızı Ivır'ın yorumlarına.

Ben genel olarak Ata Demirer filmlerini seviyorum.Aslında düşündüm de yalnızca Eyvah Eyvah serisini.Gerçi benim Trakya ve Ege taraflarına sempatim vardır...Neyse konumuz bu değil.
Efendim film hoş başladı.Enerji gayet iyi düzeydeydi,yaklaşık bir saat on beş dakika kadar.(Görüyorsunuz,tam saat verebiliyorum:)
Ama bir süre sonra "Ne zaman bitecek de eve gideceğiz biz?" moduna girmiştim çünkü fazla sıradanlaşmaya başlamıştı.Hatta ciddi ciddi şöyle düşünüyordum."Tamam oyunculuklar falan iyi de ruhum daraldı valla.10 üzerinden 8 falan alır anca bu."
Ama o anda öyle bir şey oldu ki!Enerjiyi tekrar çok üst seviyelere taşıdı,beni gerçekten şaşırttı.-Şu an açıklamamak için zor duruyorum.Neyse hevesini berbat etmeyeceğim.-
Sonlara doğru yaşanan olaylar hoşuma gitti ve bu filmin benden 10 üzerinden 9,5 almasına sebep oldu.-Ki bilirsiniz ben kolay kolay 9 da vermem-
Sorarsanız izleyin,vakit falan kaybetmezsiniz derim.Hatta Altın Kelebek'te-gerçi verildi mi bilmiyorum.Çok cahilim-Ata Demirer'e en iyi erkek komedi oyuncusu ödülünü bile kazandırabilir diye düşünüyorum Tabii daha iyilerini görmezsek.
Film boyunca güldüğüm yerler oldu ama dediğim gibi sonları bir başkaydı yahu.
Hayvan haklarıyla ilgili de çok hoş mesajlar veriyordu.
Ve gitmeden söyleyeyim daha önce izlediğimiz Ata Demirer filmlerine pek benzemiyor,yine tekrar ediyorum ama,özellikle sonlarından ötürü:)


8 yorum:

  1. Ooo 9,5 vermişsin. Ata Demirer'i, Trakya Ege yöresini ben de çok severim. Zaten izlemeyi planlıyordum bu yazı çok iyi geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çook sevindim canım.İzledikten sonra senin ne düşüneceğini de çok merak ediyorum:)

      Sil
  2. Merhaba
    Blogunuzu yeni keşfettim.Bana da beklerim
    www.meryyildiz.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Ata Demirer'in filmlerini ben de çok seviyorum bunu da izleyeceğim muhakkak :)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar blog keşif etkinliğinden geliyorum, sizi takibe almışım çoktan. Ama sizi takipçilerim arasında göremedim. Siz de beni alırsanız takibe sevinirim.
    http://www.nilgunozenaydin.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog takip listemde gözüküyorsunuz.Takipteyim yani:)

      Sil

Fikirlerin benim için çok değerli,belirttiğin için teşekkürler!Sana en kısa zamanda döneceğim:)

Tasarım:Sawako Kuronuma