22 Haziran 2015 Pazartesi

Haklı Mı?

Birkaç yıldır fazla vaktim olmadığı için Tedx konferanslarını internetten takip edebiliyorum sadece.
Harika bir organizasyon.Hoş iş yapıyorlar gerçekten
Neyse,söylemek istediğim bu değil.
Ara sıra yurt dışında gerçekleşmiş olan konferansları da  izliyorum.
Bugün yine bir can sıkıntısı anında açıp izleyeyim dedim ve şu videoya denk geldim.
Din konusunda söyledikleri beni çok etkiledi.
Oturup araştırdım ve Türkçe alt yazılısını buldum.
Türkçe olarak "Yahudi bir kadının gözünden Hz. Muhammed" diye geçiyor ama İslam odaklı bir konuşma değil-ki kadın zaten sonradan Müslüman falan olmamış,bildiğim kadarıyla-Dini ön yargılardan bahsediyor.
Hz. Muhammed'in biyografisini anlatan bir kitap yazmış Amerikalı ve kendisini agnostik Yahudi olarak tanımlayan bir yazar,Lesley Hazleton.
Doğru tespitler yaptığını düşünüyorum,söyledikleri benim hoşuma gittiği için sizinle de paylaşmak istedim.
Umarım,vakit kaybı gibi gelmez.

Nasıl buldunuz,yorumlara yazın.Tartışalım:)

7 yorum:

  1. İlk kez duyuyorum bu konferansları geniş bir vakitte izleyeceğim ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zihin tazeleme konferansları gibi bir şeyler.Tavsiye ederim:)

      Sil
  2. Videoya maalesef çok önyargı ile başladım ve nedense videonun sonuna kadar da öyle devam ettim. Bayanın anlattıklarından bi kaç şey beni huzursuz etti ama ne olduğunu bilmiyorum. Ancak videonun son 20 saniyesi herşeyi özetledi ve gerçekten işe yarar şeylerdi dedikleri. Video için teşekkürler faydalı bi yayın olmuş :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de "Yetiştirilme tarzı,ne biliyor ki bu?"falan diye başlamıştım ama dediğin gibi ne varsa son 20 saniyede var:)
      Yarar sağlayabildiysem ne mutlu bana :3

      Sil
  3. hey dostumm ilk olarak şunu söylemem gerekiyor kadının ne dediğini ciddi anlamda anlamadım ve tedx konferansları nedir ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tedx konferansları bir çeşit zihin konferansları gibi bir şey.Her yıl düzenli olarak bir konsept belirleniyor ve bu konsepte uygun olarak birkaç gün boyunca konuşmacılar kendi hikayelerini anlatıyor.Kimi nasıl bu kadar başarılı olabildiğini kimi de nasıl başarasız olduğunu...
      Ben en azından youtube kanallarından takip etmeni öneririm organizasyonu.Kesinlikle hiçbir şey kaybettirmeyen cinsten.
      Ben kesinlikle bu kişisel gelişim bilmemesi olaylarından nefret ederim-genelde"sen ne biliyorsun ki"modunda oluyorum:D-Ama bu öyle bir şey değil bir kere başarı odaklı bir konferans değil hiçbir şey başaramamış olan adamlar bile kalkıp hikayelerini anlatıyor.
      Mutluluk konferansları demek en doğrusu bence:)

      Sil
    2. Tedx konferansları bir çeşit zihin konferansları gibi bir şey.Her yıl düzenli olarak bir konsept belirleniyor ve bu konsepte uygun olarak birkaç gün boyunca konuşmacılar kendi hikayelerini anlatıyor.Kimi nasıl bu kadar başarılı olabildiğini kimi de nasıl başarasız olduğunu...
      Ben en azından youtube kanallarından takip etmeni öneririm organizasyonu.Kesinlikle hiçbir şey kaybettirmeyen cinsten.
      Ben kesinlikle bu kişisel gelişim bilmemesi olaylarından nefret ederim-genelde"sen ne biliyorsun ki"modunda oluyorum:D-Ama bu öyle bir şey değil bir kere başarı odaklı bir konferans değil hiçbir şey başaramamış olan adamlar bile kalkıp hikayelerini anlatıyor.
      Mutluluk konferansları demek en doğrusu bence:)

      Sil

Yorumlar herkese açıktır-anonimler dahil!-Yani fikrini belirtmeyi unutma!Sana en kısa zamanda döneceğim:)

Tasarım:Sawako Kuronuma