19 Haziran 2015 Cuma

İşin Hakkını Veren Çocuklar 2

Resimde gördüğünüz benim  ilk  emektarım  Şukufe
İlk "İşin Hakkını Veren Çocuklar" yazım için tık tık

1-)ADAMLAR
Halimden Konan Anlar dağıldıktan sonra grubun solisti Tolga Akdoğan tarafından kurulan yeni grup.
Hakkında çok fazla bilgiye-ne zaman kurulmuş falan-sahip olmasam da ilk olarak soundcloud'da paylaşım yapmaya başladıklarını biliyorum.
Tolga Akdoğan,(vokal,akustik gitar)Gürhan Öğütücü,(elektronik gitar)Burak Irmak,(klavye)Burak Güngörmüş,(bass gitar)ve Berkan Tilavel(bateri)'den oluşan bu gruba bayılıyorum ben!
İlk bakışta saçma sözlere sahip olduğu düşünülen ve "Ne diyor bu?" dedirten ama sonra üstüne düşününce lafı "Vayy,çok doğru söylemiş."e  dödüren,ilginç şarkı sözlerine sahip,ilginç grup.

Yaptıkları işi gerçekten seviyorum,mıymıntı aşk şarkıları yazmıyorlar, aslında bakarsanız hiç aşk şarkısı yazmıyorlar.
Sevmiyorum öyle mıymıntı aşk şarkılarını ben.
Şimdi kızmayın bana,gerçekten  hoş aşk şarkıları yapıp insanı ağlatan insanlar var.Onlara eyvallah ama onun yanında yok efendim "Beni niye terk ettin?" "Ben senin neyine yetmiyordum. "Dön banaaa!" diye şarkı yapanlar da var.-Hatta nereye dönsem bunlara çarpıyorum.-
Neyse,bunlar o tarz şarkılar yapmıyorlar demek istediğim bu.
Onların değindikleri konular-şarkı sözlerinden alıntılar yaparak anlatayım-"Yaratmak için yaralardım kendimi eskiden,yarım yarım harcardım hiç bitmem sanarken" "Aklım almaz alabildiğine dolu,ya beni süpür ya da çek sifonu"  "Altın bir madalyon gibi taşınmalı vicdan" gibi.
Anlatabildim,sanırım.


Aslında buraya "Eski Dostum Tankla Gelmiş"i,tam albüm olarak koyacaktım ama sıkılırsınız diye Kapısı Kapalı,Kadın,Bi Öyle Bi Böyle,Çek Sifonu ve Koca Yaşlı Şişko Dünya arasında uzun uzun düşündükten sonra,yeri her zaman ben de ayrı olacak olan Koca Yaşlı Şişko Dünya'da karar kıldım.
Nasıl buldunuz?:)

2-)YOK ÖYLE KARARLI ŞEYLER(YÖKŞ)
 Sürekli bir şeylere karar vermemiz gereken bu dünyada "Acaba bir karar vermesek ne olur?"sorusundan doğmuş acayip eğlenceli -ve ilginç-bir grup tanesi.
2011 yılında kurulan grup Erdem Topsakal(vokal,gitar) Ayhan Akbaş(elektronik gitar) Ramazan Kırdım(bass gitar/göbek dansı) Boğaç Soydemir(bateri) ve Çağrı Özer(tuşlu çalgılar/vokal)'den oluşuyor.
"Sadece bir müzik grubu olmak istemediklerini,bir sinerji yaratmak istediklerini"söyleyen bu grup çok enteresan organizasyonlara imza atıyorlar.
Mesela,bir şarkı sergisi yapmışlar.
"Bir şarkının resmi olabilir mi?"diye düşünmüşler ve illüstrasörlerle çalışıp resimli şarkıların sergilendiği bir lansman yapmışlar.
İlginç değil mi?
Bu grupta da hangi şarkıyı koysam diye karasız kaldım-Hani Yok Öyle Kararlı Şeyler'in şarkısını seçerken kararsız kaldım.Evet çirkin bir espriydi.Olmamış gibi yapalım-
Neyse,sonunda Bir Sherlock Değilsin de karar kıldım ve bu düzende sıkışıp kalmış olanlara ithaf ettim.




10 yorum:

  1. Bu iki postda ilgimi çeken Önemli şey grup isimlerinin uzun ve değişik olması sanırım ençok hoşuma giden şeyde bu :D yalnız İyi alisdim haa hep senin köyde yorum yapeyom garii azcekde gendi köyüme bakksam yaa :D emmee bunlar hep yaslilikdan gizim gelmissim 17yasimaa uhuuuuuh Ben bildiğin tukenmisligindee tukenmisliginii yasiyomm ;(( yardım et blogger friendimm ;(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin köylüler-biri de benim ehehe-yolunu gözlüyor amma:)
      Noldu gızz,gel Wattpad'e anlat bakem bana derdini:)

      Sil
  2. Kahve yanı makyajda blogger dünyası listemde olacaksın, bakıver bir ara :)

    YanıtlaSil
  3. Düzene sıkışıp kalmış insanlardan biri olarak ikincisini üzerime alındım ve hoşlandım :) Düzene sıkışmamış birileri var mıdır onu da ayrıca merak ettim şu an...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Belki,vardır uzaklarda bir yerlerde( olmalarını ümit ediyorum:)

      Sil

Yorumlar herkese açıktır-anonimler dahil!-Yani fikrini belirtmeyi unutma!Sana en kısa zamanda döneceğim:)

Tasarım:Sawako Kuronuma