29 Temmuz 2015 Çarşamba

En Sevdiğin Şarkı Ne?


Nirvana'dan Nesrin Sipahi'ye her türü dinleyerek müzik ihtiyacımı karşılamaya çalışıyorum kendimi bildim bileli.

Özellikle şu gruplara ilgili yazılar yazmaya başladığımdan beri "Playlist'imi yenileyeceğim şarkı önerir misin?" "En sevdiğin şarkı ne?"gibi mailler alıyorum.
-Sizden mail almak gerçekten çok mutlu ediyor beni.Her ne kadar yorumlaşsak da mail almak daha samimi geliyor ve görünmez olmadığımı hissettiriyor.Teşekkür ederim!^^-
Ha,ne diyordum en sevdiğin şarkı!
"Hah,işte benim şarkım!"dediğim bir şarkı yok.Zaten hangi insanı tek bir şarkı anlatır ki?
Ama yıllardır dinlemekten bıkmadığım şarkılar var.



The Romantics-What I Like About You 
 Oldukça klasik  The Romantics hayranı bir insanım.


The Rolling Stones-Sympaty For The Devil
 Rolling Stones enerjisi kimde var?
AKMU -200%   
 Klip işini iyi biliyorlar


The Eagles-Hotel California  

Adamlar-Utanmazsan Unutmam.
 Bu adamlara olan aşkımı bilmeyen yok sanırım.Aşırı anlamlı sözleri var.


Yüzyüzeyken Konuşuruz-Adam


YÖKŞ-Bir Sherlock Değilsin



Tibet Ağırtan-Çektir Git



Kansas-Dust in the Wind 
 Ölümü daha güzel anlatan başka şarkı var mıdır ki?


Son Feci Bisiklet-Modern Zamanlar



Mika-Elle Me Dit
 Mika'nın şarkılarının hareketliliği ve tatlı Fransızca'sı kimse de yok :)



Nil Karaibrahimgil-Ben Buraya Çıplak Geldim
İyi söz yazıyor.


Nirvana-Lithium

Janis Joplin-Cry Baby
Joplin'in sesini ve felsefesini çok seviyorum.

The Neighbourhood-Sweater Weather
Ben bir The NBHD hayranıyım


Amy Winehouse-Yo Know I'm No Good


Nesrin Sipahi-Gözleri Aşka Gülen
Eski şarkıların güzelliği nerede var?


maNga-We Could Be The Same


Duman-Dibine Kadar

7 yorum:

  1. Ben de öyleyim. Tür, sanatçı, yıl vs hiç önemli değil. Ruhumun ihtiyacına göre dinlerim her şarkıdan bir şey almaya bakarım. Ne güzel insanlar tercihlerini sevmiş beğenmiş öneri istemiş. Bence de güzel şarkılar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benden öneri istemelerine çok sevindim ben de:)

      Sil
  2. "Evet bu!" dediğim yegane şarkıdır Leonard Cohen "Dance me to the end of love".. Çoğu kimse Cohen'i bilmez.. Bilen de felsefesine aşina değildir.. Özümseyip dinleyince iyice devleşiyor. Keşfetmediysen tavsiyemdir.

    YanıtlaSil
  3. Az önce tavsiyen üzerine dinledim ve gerçekten yok böyle bir şey!
    Sonra oturup araştırma yaptım ve gördüm ki Cohen'i bilmeyen zavallıcıklardan biriymişim.
    Artık sabah akşam dinleyip özümsemeye çalışacağım:)
    Bizi tanıştırdığın için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. ben de ayırt etmeden müzik dinleyenlerdenim.o anki ruh halim belirler daha çok....paylaştığınız şarkıları da tek tek dinlicem.
    bu arada blogunuz çok güzelmiş blog keşif etkinliğinden geliyorum ben de beklerim :)

    YanıtlaSil

Yorumlar herkese açıktır-anonimler dahil!-Yani fikrini belirtmeyi unutma!Sana en kısa zamanda döneceğim:)

Tasarım:Sawako Kuronuma