23 Temmuz 2015 Perşembe

Seviyorum Sevmiyorum

Bu güzel etkinliği Feroş'umda gördüm ve yapmak istedim
"Seviyorum,Sevmiyorum" ya da "Papatya Mimi" olarak geçen daha doğrusu geçecek olan bu etkinliği;"Sen kimsin be kadın?" diyen okuyucularına kendini anlatmak için uydurmuş 
Yaratıcı miminden dolayı kendisini tebrik ediyorum:)
Şimdi aşağıya 10 tane sevdiğim herhangi bir şeyi,10 tane de sevmediğim herhangi bir şeyi yazmam gerekiyormuş.
Papatya falı gibi "Seviyorum sevmiyorum" yaparak.
Başlıyorum.

Domatesi  seviyorum.
Pırasayı hiç  sevmiyorum.
Sessiz film izlemeyi seviyorum.
Gözüme kalem çekmeyi sevmiyorum (beceremiyorum da zaten,çaktırmayın)
Kitap okumayı,müzik dinlemeyi ve bir şeyler yazmayı-ya da karalamayı- seviyorum.
Bana emir vermeye çalışan insanları HİÇ  sevmiyorum.
Çığlık atarak koşmayı çok seviyorum.(böyle manyak bir tarafım var,evet)
Az uyumayı  sevmiyorum.
Kirazı ve bilumum kardeşlerinin-vişne gibi- reçellerini seviyorum.(Kirazın her halini seviyorum ben gerçi :D)
Lady Gaga'yı  sevmiyorum. (Daha önce dinlemedim ama dinleyesim de yok,önyargılıyım biraz bu konuda)
 Charlie Chaplin'i çok seviyorum.(Öyle böyle değil.)
Kola ve arkadaşlarını sevmiyorum.
Gülmeyi seviyorum.(Bu işi sevmeyen var mı ki?:)
Elektrikli süpürgeyi sevmiyorum.
Kırtasiye ve kitapçıları dolaşmayı seviyorum.
Burnumun foşur foşur akmasını sevmiyorum (Ağır grip haberi veriyor da)
Yeni şeyler denemeyi seviyorum.
İnsanlara kolay güvenen biri olmayı sevmiyorum.
Dergi karıştırmayı seviyorum
Bulaşık yıkamayı sevmiyorum.

İşte böyle.
Bu etkinliğin en sevdiğim özelliği de şu oldu
Birini etiketlemiyorsun hoşuna giden yapıyor ve linkini yorum olarak atıyor.
Yapmak isteyen olursa yorumlara bekliyorum:)
Ortak sevdiklerimiz,sevmediklerimiz var mı?:)


Sıradakiler:)
Dilekçe


6 yorum:

  1. Ben de yapmak isterdim! :D Yoruma yaz demişsin mimle madem beni :D

    YanıtlaSil
  2. Çok iyiymiş. Ben yapmaya kalksam öldür Allah bitmez o liste :) En en önemlisini sen yazmışsın bana göre. "Kitap okumayı, müzik dinlemeyi ve bir şeyler yazmayı" ben de çok seviyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok uğraştım listeyi küçültmek için:)Sonunda oldu
      Ortak noktamızın kitap,kalem,müzik olması çok güzel:)

      Sil
  3. Tabi ki bende katıldım bu papatya dünyasına :) Çokta hoş bir fikir olmuş gerçekten :)
    İşte benim seviyor sevmiyor dünyam :)

    http://mavikivi.blogspot.com.tr/2015/11/papatya-mimi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay,çok sevindim katıldığını görünce.Hemen bakıyorum papatyana:)

      Sil

Yorumlar herkese açıktır-anonimler dahil!-Yani fikrini belirtmeyi unutma!Sana en kısa zamanda döneceğim:)

Tasarım:Sawako Kuronuma