30 Ağustos 2015 Pazar

Raif Efendi'nin Sesi


Kürk Mantolu Madonna'yı okuyanlar iyi bilirler Raif Efendi'yi.
Sabahattin Ali'nin o müthiş romanının Madonna'sını kaybettikten sonra git gide kendini hayattan soyutlamaya başlayan ana kahramanıdır.

Bugün tesadüfen Vera'nın bu "Kürk Mantolu Madonna" isimli parçasını gördüm.
Ve adeta kitabı dinledim!
Raif Efendi'nin sesi olmuşlar adeta

Gerçekten,kitabı şarkıya dönüştürüp muhteşem bir iş yapmışlar!
2013 yılında yayınlanan bu şarkıyı daha önce nasıl keşfedememişim kendime hayret ediyorum.(Neyse keşfimin geç olması,hiç olmamasından iyidir,değil mi:)


Şarkıyı buraya bırakıyorum,dinledikten sonra da tüm Sabahattin Ali sevdalılarını ve Kürk Mantolu Madonna okuyucularını yorumlara bekliyorum;ne düşüneceksiniz çok merak ediyorum çünkü:)

Bu arada  kitabı hala okumamış olanlar varsa çok şey kaybediyorlar benden söylemesi.

Son bir şey:Kürk Mantolu Madonna sizce de aşkı harika anlatan nadir kitaplardan biri değil mi?:)

6 yorum:

  1. Kürk Mantolu Madonna okumadan tek bir gününü bile geçirmeyen biri olarak bu şarkıyı şimdiye kadar hiç duymadığım için kendimden utandım. Okurken nasıl tüylerim diken diken olduysa bu şarkıyı dinlerken de en az o kadar diken diken oldu. Teşekkür ederim bu paylaşım için, harikasınız ^,^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim:)
      Geç olması hiç olmamasından iyidir:)

      Sil
  2. Şu kitap ne keçi inadıyla dönüp dolaşıp önüme geliyor. Bi Ayşe getiriyor, bi köşe yazısı dürtüklüyor, o da olmuyor Ivır Zıvırcı gözüme sokuyor. Taaam taaam, okuycam artıkın, söz. Hrrrr! :P ;)
    Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar kesinlikle işaret:)
      En kısa zamanda alıp okuyorsun sonra da gelip ne düşündün anlatıyorsun! :D

      Sil
  3. Kurk mantolu madonna yı henüz okumadım ma kitabı mevcut.Takipteyim;)

    YanıtlaSil

Fikirlerin benim için çok değerli,belirttiğin için teşekkürler!Sana en kısa zamanda döneceğim:)

Tasarım:Sawako Kuronuma