25 Eylül 2015 Cuma

İyi Bayramlar!

Kurban bayramının ikinci gününden merhabalar,merhabalar!
"Nasılsınız,afiyettesiniz inşallah?'lı  üç yıl görüşmüyormuşuz gibi girişler yapmak istiyorum.Çünkü üç yıldır görüşmemişiz gibi özledim.
Bu arada,"Bu kız  ne zamandır yok ortalarda,n'apıyor,ne ediyor?"deyip mail atanlara teşekkür etmek istiyorum.
Büyük ihtimalle onlar bana küfür etmek istiyorlar,çünkü bazılarına geri dönüş yapamadım.Bunun için çok özür diliyorum.(Neler oldu,bunu sonra anlatırım Şimdi laf salatası yapmak istemiyorum.Çünkü yazının amacı bayram sohbeti yapmak :)


Bol baklava börekli,aile saadetli,keyifli  bayramlar herkese!
Rabbim,herkesin kurbanlarını kabul etsin.
Bu arada kurban geldi demişken adamın birisinin köşe yazısını okudum dün "Ya sabır."diyerek neymiş"Kurban Bayramı'nda vejetaryenler hiç düşünülmüyormuş,sofraya gelen etlerin her şeyden habersiz masum koyunlara,ineklere ait olması onu çok üzüyormuş.."Falan filan.
Ya sabır!Ay,sinirlenmeyeceğim!
Derin derin alınıp verilen nefesler...
Kızdığım şey bu vejetaryenlik falan değil zaten vejetaryenlik kızma hakkına sahip olduğum bir konu da değil.Herkesin düşüncesine saygı.
Kızdığım şey bu adamın yılbaşında sofradaki hindi ile selfie'ler yapıp sosyal medyada paylaşmış olması.
Allah aşkına hapur hupur yediğin o hindilere üzülmüyorsun da hayvan büyük baş olunca mı "Ben vejetaryenim."diyorsun?
Ya da kürkler giyip "Yok şu yılan derisi,şu inek bilmemnesi."diye övünen kadın hakkında "Her zaman çok şık bir hanımefendi"yorumlarını yapıyorsun,kadının orasına burasına  zevk için taktığı hayvanları  masum olarak görmüyorsun,onlara yapılan şeyin canilik olduğunu görmüyorsun da insanların dini vazifesini yerine getirmek için kestiği kurbanlara mı "masum onlar,yaptığınız şey canilik" diye atarlanıyorsun?
Bak yine attırdılar tepemdeki damarı,bayram günü.
Bazı insanların derdi gerçekten hayvanların yaşam haklarını korumak,onlara saygı duymak falan değil.Sadece çirkin primler yapmaya çalışmak
Ne diyelim Rabbim akıl fikir ihsan eylesin.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar herkese açıktır-anonimler dahil!-Yani fikrini belirtmeyi unutma!Sana en kısa zamanda döneceğim:)

Tasarım:Sawako Kuronuma