31 Ekim 2015 Cumartesi

İşin Hakkını Veren Çocuklar 3

Serinin ilk yazısına buradan  ikincisine de şuradan ulaşabilirsin.


1-)Açık Seçik Aşk Bandosu
Şarkı sözleri beni benden alan bu eğlenceli grupla ilgili çok fazla bilgi yok elimde maalesef.
Aslında facebook sayfalarına bir mesaj yazıp röportaj istemeyi düşünmüştüm.Sonra dedim ki "Amaan,böyle gizemli gizemli daha havalı boşver."
Hem belki de grup olarak istedikleri tek şey insanların onları müziği ile tanıması,müziği ile sevmesidir;kim bilir.





Neyse efendiim  ben bu grubu  "Açık Seçik" adı altında youtube'da yayın yapmaya başladıkları 5 Mayıs 2014'ten 8 gün sonra tesadüfen keşfettim.
Tabii o zamanlar daha az tanınıyorlardı ve arkadaş ortamında "Ben de deli gibi Açık Seçik Aşk Bandosu dinliyorum ya."deyince "Hı,o ne?"falan diye böyle  bir havası oluyordu.
Son Feci Bisiklet dinlerken de böyleydim bir zamanlar,ah.


Yıl 2013...
Ben soundcloud'dan dinliyorum bunları.
"En sevdiğin şarkı ne?"diye sorulunca verdiğim cevap "Uzaydan geldiğine göre yorgun olmalısın.Benim gibi uzaylılara takık başka insanlar da varmış,görüyorsunuz adamlar oturup şarkı bile yapmışlar."
Benim arkadaşlar  bilmiyor tabii"Aa,hiç duymadık."falan diyorlar.

Şimdi öyle mi?
Aynı cevabı verdiğim zaman "Evet ya ben de Bu Kız'ı çok seviyorum.Geçen yine festivale geldiler,klüp olarak gittik.Çok güzeldi."
Ben de hala 2013'te yaşadığım için "Aa,siz Son Feci Bisiklet'i biliyor musunuz yaa?"diyorum
Tip tip bakıyorlar yüzüme "Onları herkes tanıyor Ivır."
Ben de duygulanıyorum çocuğunun düğünündeki ,tam o "evet"anında köşedeki gözü yaşlı anneye bürünüp "Ne de çabuk büyüyorlar."a bağlıyorum.


Neyse canıım;büyüsünler,tanınsınlar,herkesi kaliteli müzik ile tanıştırsınlar.
Darısı Açık Seçik beyciğimin başına...

Yine çok konuşup konudan saptım.Buraya seriyi yazarken hep çenem düşüyor.Normalde az ve öz yazan biriyim,biliyorsun :D

Neyse konumuza dönecek olursak...
Bu grubu ilk dinlemeye başladığım sıralar ciddi ciddi nefret ediyordum.
Müziğinden değil,şarkı sözlerinden...
Çünkü içerikte hep-daha doğrusu benim odaklandığım kısımda- yok efendim "Çıkma şu yataktan"lar  "Bir elinde süpürge olsun,belden üstün çıplak olsun"lar  gırla.

Ben böyle şarkılara alışık olmayan bir'hanımefendi' olduğumdan garipsedim,üstüne de  "Tecavüzcü Coşkun'lar toplanmış,şarkı söylüyor."diye bir güzel söylendim.

Kabul,haksızlık etmişim.
Fark ettim ki aslında sapıkça şarkılar yapmıyorlar ,'erkekçe' şarkılar yapıyorlar.
Bu yüzden bir kadın olarak ruhuma dokunmasını beklediğim"Sen benim çiçeğimsin,böceğimsin."sözlerini değil de "Artık içme deyince beni çok darliying."diyerek kendi duygularını,dobra dobra ifade ediyorlar.

Bunu fark etmek bu gruba karşı olan ön yargımı yok etti,müptelası oldum:)
Şimdi sana da söylüyorum ki,ilk dinlediğinde oluşacak olan ön yargıyı dinlemeyip bir şans daha ver.Başka bir şarkı daha dinle:)


Şimdi yazdıklarımı okudum da,yine çok konuşmuşum..
O yüzden bu yazıyı burada noktalıyorum-biliyorum,hep bir yazıda iki gruptan bahsediyordum ama zaten vaktinden çok çalmışım,daha da uzatmayayım ve "Artık sonraki yazıya..."diyerek seni en sevdiğim Açık Seçik Aşk Bandosu şarkısı"My Darling" ile baş başa bırakayım.

Bu şarkıdaki favori sözüm de"Cam gibi gençlerdik,kırdılar keskinleştik..."









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerin benim için çok değerli,belirttiğin için teşekkürler!Sana en kısa zamanda döneceğim:)

Tasarım:Sawako Kuronuma