23 Ocak 2016 Cumartesi

Büyüdük

Büyümek kötüdür,biliyorsun değil mi?
Sen büyüdükçe bazı şeyler de seninle birlikte büyür.Dertlerin,acıların...
Ve bazı şeyler de o kadar küçülür ki,varlıklarını unutursun.Hayallerin,umutların..
Büyümek,seni dünyaya alıştırır bir kere.
Her sabah aynı güne uyanmayı öğrenirsin.Güneşin doğuşu eskisi kadar mutlu etmez seni.

Her sabah doğuyordur nasıl olsa,değil mi?
Niye heyecanlanalım ki?
Nasıl olsa yarın babam uçamayacak,dünya şekerle kaplanmayacak.
Her zamanki gibi olacak işte.
Okunacak bir sürü dosya,yapılacak telefon görüşmeleri,yazılacak mail'ler
Söylenecek yüzlerce yalan,kurulacak gereksiz samimiyetler
Elbette kötü bir şey değil sahtelik.
İşinin gereği,değil mi?
Aç kalasın daha mı iyi?

Bir yerde okumuştum:"Herkes kaybeder"diyordu."Önce masumiyetini,sonra bütün iyi niyetini.Büyümenin bedeli budur."
Yalanlara alıştık,sahteleştik,donuklaştık,köşedeki dilenciye dönüp bakmaya zahmet dahi etmez olduk.
Hayallerimizi süsleyen şey olduk,dostum.
Büyüdük...
Mutlu muyuz?


4 yorum:

  1. Büyüdük ama içimizdeki çocuğu büyütmeyelim yoksa mutluluk uzaklarda kalacak ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın canım,asıl güzel marifet de o zaten:)

      Sil
  2. gariptir, Küçükken hiç büyümek istemezdim hala büyümek istemiyorum keşke zamana dur deme lüksümüz olsaydı..

    YanıtlaSil

Fikirlerin benim için çok değerli,belirttiğin için teşekkürler!Sana en kısa zamanda döneceğim:)

Tasarım:Sawako Kuronuma