4 Mart 2016 Cuma

Günün Şarkısı #2


Efendim Frank Iero'yu bilir misiniz?Kendisi benim en en en en çok sevdiğim müzik grubunun gitaristidir.-Tamam grup dağıldı yüzüme vurmayın zaten dertliyim-
Evet kendisi My Chemical Romance ile tanıdığım ve hayran olduğum bir şahsiyet.
Ya bu adam öyle güzel, öyle kendinden geçerek çalıyor ki gitarını!
Bir iki sahne performansını izleseniz bile anlıyorsunuz müziği ile nasıl bütünleştiğini,nasıl hissederek çaldığını...


Neyse efendim,az önce de bahsettiğim gibi 2013 yılında MCR dağıldıktan özür dilerim tamamlandıktan sonra her üye ayrı ayrı solo kariyerlerine devam etti.
Frank Iero da gitarist ve baş vokalisti olduğu "FrnkIero and the Cellabration"grubunu kurdu.Bir albüm çıkardılar falan filan(Stomachaches)


Şimdi!
Size aylardır deli gibi dinlediğim ama bu aralar iyice dilime dolanan bu şarkıyı takdim etmekten onur ve gurur duyuyorum.
Daa-daaaam!
Karşınızda "She's the Prettiest Girl at the Party and She Can Prove It"
Pekala,itiraf etmem gerekir klibi şarkıdan daha çok beğendim ben.
Ya acayip tatliş ve daha da önemlisi çok çok çok anlamlı değil mi?
Neyse önce klibi koyalım sonra aşağı yorumları alalım!

4 yorum:

  1. Sayende çok güzel bir şarkı keşfettim *-* Gerçekten çok hoşmuş :3

    YanıtlaSil
  2. klipi bəyəndim daha çox :))

    YanıtlaSil

Fikirlerin benim için çok değerli,belirttiğin için teşekkürler!Sana en kısa zamanda döneceğim:)

Tasarım:Sawako Kuronuma