3 Haziran 2016 Cuma

Ümmiye Teyze:Köyden New York'a Sanat


Şimdi,sen bana diyeceksin ki "Ivır cidden yeter.TedX kusturuyorsun artık!"
Ama Ümmiye teyzeyi cidden tanıman ge-re-ki-yor!
Eğer tanıştırmazsam bilip de anlatmadığım için ben rahatsız olacaktım.

O yüzden yazıyorum,o yüzden buraya link bırakıyorum.
Burada demek istediğim örnek gösterip "Bak o ne yokluklar içinde başarmış sen de yaparsın."demek değil.Zaten ne Ümmiye teyze bizim komşunun oğlu ne de ben senin annenim.-Ne haddime :D-
Ümmiye teyzeye iyice bakmalısın.Çünkü o bir hayal kurdu.Ve kendini kısıtlamadı bunu yaparken.
Sen de hayal kurmalısın,hayal kurarsan güçlenirsin,güçlenirsen eğer YAPARSIN!
İyi seyirler

3 yorum:

  1. Benim hayallerim Ümmiye Teyze'nin hayallerinin yanında çok saçma kalıyor ama yine de benimki de gerçek olur mu ki? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer hayal edebiliyorsan kesinlikle saçma değildir.Başkalarına saçma gelse ne yazar,onlar kimin umrunda ki?:)

      Sil
    2. Eğer hayal edebiliyorsan kesinlikle saçma değildir.Başkalarına saçma gelse ne yazar,onlar kimin umrunda ki?:)

      Sil

Yorumlar herkese açıktır-anonimler dahil!-Yani fikrini belirtmeyi unutma!Sana en kısa zamanda döneceğim:)

Tasarım:Sawako Kuronuma