30 Eylül 2017 Cumartesi

Günün Şarkısı #5


Cairokee bir Mısırlı rock grubu.
İsimleri de Cairo(Kahire) ve Karaoke'nin birleşiminden oluşuyor.

Sohbet arasında kimleri dinlersin falan diye konuşurken Mısırlı bir arkadaşımın
"Ben Cairokee dinliyorum da sen tanımazsın,"demesiyle açıp ilk bu şarkılarını dinlemiştim.
Ve iyiki "Sen bilmezsin"deyip ezmiş beni de,tanımama vesile olmuş :)
Artık ondan daha çok dinliyorum,öyle ki bu kadar koyu bir hayran olduğumu görünce söz verdi Mısır'a gidersem beni konsere götürecek :)

Şarkılara benim dilim dönmüyordu,beraber söylemeye çalışıyorduk.Bir yandan da bana anlamı söylüyordu işte bu böyle,şu şu anlama geliyor falan diye.
Ben böyle ezberleye ezberleye birkaç kelime öğrendim,o da bendeki cevheri gördü ve Arapça öğretmeye başladı bana :)
Şimdilik sadece gelecek zamanda derdimi anlatabiliyorum ama olsun :D
🔆🔅🔅🔅

Bu arada bir de Dinosaur isimli şarkılarına çektikleri bir klip vardır ki 4 dakika 23 saniyede dünyanın halini sana özetlerler.

Seni bu grupla baş başa bırakıp kaçıyorum.-Sözlerin anlamlarını merak edersen ingilizce altyazı mevcut.-
Kendine iyi bak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar herkese açıktır-anonimler dahil!-Yani fikrini belirtmeyi unutma!Sana en kısa zamanda döneceğim:)

Tasarım:Sawako Kuronuma