11 Eylül 2017 Pazartesi

Igudesman&Joo



Aranızda bu ikiliyi bilen var mı?
"Bilmek ne kelime biz konserlerine falan da gideriz her gelişlerinde."diyenler bir aradan çekilsin.Kıskançlık kulağımı tıkadığı için arka sırayı duyamıyorum :D

Bu  süper ikili; çılgın ve "bildiğin Türk" kemancı Aleksey Igudesman ile yerçekimsiz piyanonun efendisi Hyung-kii Joo'dan oluşuyor.


Ve klasik müzikte çığır açıyorlar!
Onları diğerlerinden ayıran şey kullandıkları teknikler,besteleri vs. değil.-Onlara da lafımız yok amenna-
Daha önce görülmemiş bir şeyi yapıyorlar.
Müzik ve komediyi ustaca harmanlıyorlar.
Şaşırdın değil mi?
Yani o koskoca salonda,Mozart çalarken kıvırtan bir adam...
Olacak iş mi?
"Klasik müzik konseri dediğin "elit" insanların gittiği öyle hoplamanın zıplamanın olmadığı...Nasıl yani?"

Valla böyle yani..

Ben çok takdir ediyorum.
"Ayy ben klasik dinleyemiyorum,daha sert şeyler arıyorum.Rakçıyım yani baba ,"diyenlere
"Emin misin baba?"diyorlar şekil A'da olduğu gibi.
Yani o "elit" kısımdan çıkarıp herkesin dinleyip keyif alabildiği bir hale getiriyorlar klasik müziği.

İnsanlara müziğin yapıtaşlarını tanıtıyorlar.
 Mozartlar,Bachlar olmasa Jacksonlar,Pink Floydlar olur muydu hiç?

Ha, o göğsünü kabartacak ayrıntıyı da vereyim unutmadan.
Aleksey Igudesman'ın Türkiye'den esinlenerek bestelediği bir de parçası var Chilekli Devekushu.
 Asia&More isimli düet kitabı için bestelemiş bunu.
Detay şahane değil mi? :D

Ve youtube'da "A Turkish Couple Arguing" olarak da gösterileştirmiş.Hemen şuraya iliştireyim.




Bu çılgın ikili "And Mozart Now" turnesi kapsamında 15 Eylül'de tekrar Türkiye'ye geliyor ve bildiğim kadarıyla biletler tükenmiş.

Ve üzülme İstanbul Ankara ya da Antalya'da isen mutlaka tekrar gelirler.
Bir oralara uğradıkları için dertliyim,evet :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar herkese açıktır-anonimler dahil!-Yani fikrini belirtmeyi unutma!Sana en kısa zamanda döneceğim:)

Tasarım:Sawako Kuronuma